Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22064
Title: Освіта молоді: напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний період
Other Titles: Youth education: directions for improving specialist training in the war and post-war period
Authors: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Keywords: відновлення
виклики
профтехосвіта
стратегічне значення
освітні стандарти
відбудова України
економічний розвиток
Issue Date: 2025
Citation: Курепін В. М. Освіта молоді: напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний період. Енергоощадні машини і технології: збірник матеріалів VI міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20-21 травня 2025 р. Київ : КНУБА, 2025. С. 211-214.
Abstract: Освіта завжди була основою стабільності та розвитку суспільства, а підготовка педагогів - стратегічним напрямом у системі національної безпеки. У воєнний та повоєнний час потреба у висококваліфікованих, морально стійких і психологічно підготовлених педагогів зростає в рази, оскільки саме вони формують світогляд молоді в умовах турбулентності та травм. Розглянуті ключові аспекти трансформації системи освіти молоді в умовах воєнного та повоєнного періодів. Акцентовано увагу на необхідності адаптації освітньо професійних програм, зміцнення практичної складової підготовки молодих фахівців. Проаналізовано сучасні виклики та важливість стратегічного планування підготовки кваліфікованих кадрів для відбудови країни, напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний період, у тому числі для сфері освіти. Визначено роль закладів вищого освіти та їх партнерів у забезпеченні якості та актуальності освітнього процесу в умовах воєнного стану та відновлення.
Education has always been the basis of stability and development of society, and teacher training is a strategic direction in the national security system. In wartime and post-war times, the need for highly qualified, morally stable and psychologically prepared teachers increases significantly, since it is they who shape the worldview of young people in conditions of turbulence and trauma. The key aspects of the transformation of the youth education system in conditions of wartime and post-war periods are considered. Attention is focused on the need to adapt educational and professional programs, strengthen the practical component of training young specialists. Modern challenges and the importance of strategic planning for the training of qualified personnel for the reconstruction of the country, directions for improving the training of specialists in the wartime and post-war periods, including for the education sector, are analyzed. The role of higher education institutions and their partners in ensuring the quality and relevance of the educational process in conditions of martial law and recovery is determined.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22064
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ESMT-2025_Збірник-тез-211-213.pdf383,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.