Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2025-08-18T12:01:12Z-
dc.date.available2025-08-18T12:01:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКурепін В. М. Освіта молоді: напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний період. Енергоощадні машини і технології: збірник матеріалів VI міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 20-21 травня 2025 р. Київ : КНУБА, 2025. С. 211-214.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22064-
dc.description.abstractОсвіта завжди була основою стабільності та розвитку суспільства, а підготовка педагогів - стратегічним напрямом у системі національної безпеки. У воєнний та повоєнний час потреба у висококваліфікованих, морально стійких і психологічно підготовлених педагогів зростає в рази, оскільки саме вони формують світогляд молоді в умовах турбулентності та травм. Розглянуті ключові аспекти трансформації системи освіти молоді в умовах воєнного та повоєнного періодів. Акцентовано увагу на необхідності адаптації освітньо професійних програм, зміцнення практичної складової підготовки молодих фахівців. Проаналізовано сучасні виклики та важливість стратегічного планування підготовки кваліфікованих кадрів для відбудови країни, напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний період, у тому числі для сфері освіти. Визначено роль закладів вищого освіти та їх партнерів у забезпеченні якості та актуальності освітнього процесу в умовах воєнного стану та відновлення.uk_UA
dc.description.abstractEducation has always been the basis of stability and development of society, and teacher training is a strategic direction in the national security system. In wartime and post-war times, the need for highly qualified, morally stable and psychologically prepared teachers increases significantly, since it is they who shape the worldview of young people in conditions of turbulence and trauma. The key aspects of the transformation of the youth education system in conditions of wartime and post-war periods are considered. Attention is focused on the need to adapt educational and professional programs, strengthen the practical component of training young specialists. Modern challenges and the importance of strategic planning for the training of qualified personnel for the reconstruction of the country, directions for improving the training of specialists in the wartime and post-war periods, including for the education sector, are analyzed. The role of higher education institutions and their partners in ensuring the quality and relevance of the educational process in conditions of martial law and recovery is determined.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвідновленняuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectпрофтехосвітаuk_UA
dc.subjectстратегічне значенняuk_UA
dc.subjectосвітні стандартиuk_UA
dc.subjectвідбудова Україниuk_UA
dc.subjectекономічний розвитокuk_UA
dc.titleОсвіта молоді: напрями удосконалення підготовки фахівців у воєнний та повоєнний періодuk_UA
dc.title.alternativeYouth education: directions for improving specialist training in the war and post-war perioduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ESMT-2025_Збірник-тез-211-213.pdf383,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.