Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2025-08-25T13:04:20Z-
dc.date.available2025-08-25T13:04:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М. Маркетингові тенденції розвитку індустрії гостинності. Нові реалії повоєнного суспільства України: управління, бізнес, гостинність, культура : матеріали круглого столу до 30-річчя кафедри менеджменту та фінансів ННІ УДХТУ УДУНТ (м. Дніпро, 09-10 квітня 2025 р.). Дніпро : ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет». 2025. С. 178-179uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22102-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетингові тенденції розвитку індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
178-179.pdf200,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.