Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22103
Назва: Вплив культурних чинників на успішність виходу підприємств на міжнародні ринки
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Крамарчук, М. В.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Крамарчук М. В. Вплив культурних чинників на успішність виходу підприємств на міжнародні ринки. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології : матеріали XXVІ Всеукраїнської щорічної студентської науково-практичної конференції за міжнародною участю (м. Одеса, 22 квітня 2025 р.). Одеса : Національний університет «Одеська політехніка», 2025. С. 347-348.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22103
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
347-348.pdf251,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.