Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурепін, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorKurepin, Vyacheslav-
dc.date.accessioned2025-09-11T06:39:11Z-
dc.date.available2025-09-11T06:39:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКурепін В. М. Ефективність особистісно-орієнтовано підходу в освітньому процесі закладів вищої освіти. Сучасні освітні методики та технології в умовах викликів сьогодення : матеріали ІІ всеукраїнської науково-методичної конференції в оnline форматі (м. Харків, 1-2 травня 2025 р.). Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2025. С 70-77.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22156-
dc.description.abstractТак склалося, що на практики існує два підходи до навчання. При першому, нажаль, не враховуються потреби здобувачів вищої освіти: вони не мають можливості обирати (вибіркові дисципліни, а просто надається заздалегідь затверджений список; з ними не консультуються щодо змісту дисциплін або цілей навчання, вони не мають змоги коригувати тематику курсів тощо. Другий - орієнтований на молодь, розглядає їх як активних учасників, адже вони є одні з найважливіших зацікавлених сторін в освітньому процесі. З урахуванням їх потреб плануються та розробляються курси, змінюється тематика дисциплін, вносяться доповнення до освітньо-професійних програм за спеціальностями які обрали студенти тощо. Це збільшує шанси на успіх при навчанні, у тому числі і онлайн-навчанні.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractIt so happened that there are two approaches to training in practice. The first, unfortunately, does not take into account the needs of higher education applicants: they do not have the opportunity to choose (selective disciplines, but are simply provided with a pre-approved list; they are not consulted on the content of the disciplines or learning objectives, they do not have the opportunity to adjust the topics of the courses, etc. The second is focused on young people, considers them as active participants, because they are one of the most important stakeholders in the educational process. Taking into account their needs, courses are planned and developed, the topics of the disciplines are changed, additions are made to educational and professional programs in the specialties chosen by students, etc. This increases the chances of success in studying, including online learning.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectмаксимальна реалізаціяuk_UA
dc.subjectсамоактуалізації особистостіuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented approachuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.subjectmaximum realizationuk_UA
dc.subjectself-actualization of the individualuk_UA
dc.titleЕфективність особистісно-орієнтовано підходу в освітньому процесі закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of the person-centered approach in the educational process of higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
70-76.pdf687,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.