Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22156
Назва: | Ефективність особистісно-орієнтовано підходу в освітньому процесі закладів вищої освіти |
Інші назви: | The effectiveness of the person-centered approach in the educational process of higher education institutions |
Автори: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Ключові слова: | освітній процес особистісно-орієнтований підхід саморозвиток максимальна реалізація самоактуалізації особистості educational process personality-oriented approach self-development maximum realization self-actualization of the individual |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Курепін В. М. Ефективність особистісно-орієнтовано підходу в освітньому процесі закладів вищої освіти. Сучасні освітні методики та технології в умовах викликів сьогодення : матеріали ІІ всеукраїнської науково-методичної конференції в оnline форматі (м. Харків, 1-2 травня 2025 р.). Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2025. С 70-77. |
Короткий огляд (реферат): | Так склалося, що на практики існує два підходи до навчання. При першому, нажаль, не враховуються потреби здобувачів вищої освіти: вони не мають можливості обирати (вибіркові дисципліни, а просто надається заздалегідь затверджений список; з ними не консультуються щодо змісту дисциплін або цілей навчання, вони не мають змоги коригувати тематику курсів тощо. Другий - орієнтований на молодь, розглядає їх як активних учасників, адже вони є одні з найважливіших зацікавлених сторін в освітньому процесі. З урахуванням їх потреб плануються та розробляються курси, змінюється тематика дисциплін, вносяться доповнення до освітньо-професійних програм за спеціальностями які обрали студенти тощо. Це збільшує шанси на успіх при навчанні, у тому числі і онлайн-навчанні. - It so happened that there are two approaches to training in practice. The first, unfortunately, does not take into account the needs of higher education applicants: they do not have the opportunity to choose (selective disciplines, but are simply provided with a pre-approved list; they are not consulted on the content of the disciplines or learning objectives, they do not have the opportunity to adjust the topics of the courses, etc. The second is focused on young people, considers them as active participants, because they are one of the most important stakeholders in the educational process. Taking into account their needs, courses are planned and developed, the topics of the disciplines are changed, additions are made to educational and professional programs in the specialties chosen by students, etc. This increases the chances of success in studying, including online learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22156 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
70-76.pdf | 687,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.