Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22530
Title: Цифровізація та електронна комерція в агропромисловому комплексі в умовах формування політики сталого розвитку
Other Titles: Digitalization and e-commerce in the agro-industrial complex in the context of sustainable development policy formation
Authors: Кіндрат, О. В.
Вороблевський, В. І.
Крайній, Володимир Олексійович
Krainii, Volodymyr
Keywords: електронна комерція
цифровізація
агропромисловий комплекс
сталий розвиток
цифрові інструменти
цифрові платформи
комерційне посередництво
сільське господарство
e-commerce
digitalization
agro-industrial complex
sustainable development
digital tools
digital platforms
commercial mediation
agriculture
Issue Date: 2025
Citation: Кіндрат О. В., Вороблевський В. І., Крайній В. О. Цифровізація та електронна комерція в агропромисловому комплексі в умовах формування політики сталого розвитку. Актуальні питання економічних наук. 2025. № 16. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17372713.
Abstract: Досягнення цілей ефективного просування аграрної продукції значною мірою залежить від рівня організації електронного торговельного посередництва та створення більш прийнятних форм торгівельних операцій. Метою статті є дослідження особливостей цифровізації та електронної комерції в агропромисловому комплексі в умовах формування політики сталого розвитку. Методи дослідження включають загальні наукові методи абстрагування, аналізу та синтезу. З метою досягнення дослідницьких завдань у роботі застосовано діалектичний метод наукового пізнання. Абстрактно-логічний метод теоретичних та фактичних узагальнень використано для формулювання висновків та пропозицій. Інформаційною базою дослідження стали наукові праці українських вчених за розглянутою темою, результати власних досліджень авторів тощо. Результати дослідження виявили, що на сьогодні особливо актуальним є формування нових підходів націлених на визначення теоретичних та концептуальних аспектів науково обґрунтованих рекомендацій щодо обґрунтованого вибору організаційних форм підрозділів, що займаються електронним торговельним посередництвом, з метою досягнення запланованих кінцевих результатів в умовах сталого розвитку. Визначено нові підходи обґрунтованого вибору організаційних форм підрозділів, що займаються електронним торговельним посередництвом, з метою досягнення запланованих кінцевих результатів в умовах сталого розвитку. Обґрунтовано принципи електронного комерційного посередництва розвитку сільськогосподарської електронної комерції в умовах цифрової економіки. Надано рекомендації щодо підтримки електронної комерції в агропромисловому комплексі шляхом удосконалення ефективності цифрових інструментів, розвитку аграрної стандартизації, покращення якості та безпеки аграрної продукції, вдосконалення маркетингової моделі та підвищення обізнаність споживачів. Висновки. Онлайн-присутність сільськогосподарських товаровиробників має вирішальне значення і повинна використовуватися в усіх аспектах майбутнього розвитку. Вона повинна бути не лише засобом реклами, але й засобом поширення та обміну інформацією, а також сприяння більш ефективним продажам. Ключові слова: електронна комерція, цифровізація, агропромисловий комплекс, сталий розвиток, цифрові інструменти, цифрові платформи, комерційне посередництво, сільське господарство.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22530
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf421,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.