Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534
Title: Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів України
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Петришина, Д. А.
Issue Date: 2025
Citation: Стамат В. М., Петришина Д. А. Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів України. Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 10-11 жовтня 2025 року). Одеса : ОНЕУ. 2025. С. 216-218.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез-217-219.pdf397,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.