Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПетришина, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-11-07T07:36:41Z-
dc.date.available2025-11-07T07:36:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Петришина Д. А. Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів України. Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 10-11 жовтня 2025 року). Одеса : ОНЕУ. 2025. С. 216-218.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРоль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез-217-219.pdf397,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.