Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПренко, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-11-26T07:12:15Z-
dc.date.available2025-11-26T07:12:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Пренко Ю.О. Управління маркетинговими комунікаціями в умовах глобалізаційних змін. Сучасні виклики та перспективи розвитку економіки, фінансів, управління й права в умовах глобальних трансформацій ХХІ століття : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 18 листопада 2025 р.). Кропивницький : ЦФЕНД, 2025. С. 52-55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22620-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями в умовах глобалізаційних змінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-56.pdf206,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.