Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22620
Назва: Управління маркетинговими комунікаціями в умовах глобалізаційних змін
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Пренко, Ю. О.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Пренко Ю.О. Управління маркетинговими комунікаціями в умовах глобалізаційних змін. Сучасні виклики та перспективи розвитку економіки, фінансів, управління й права в умовах глобальних трансформацій ХХІ століття : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (м. Кропивницький, 18 листопада 2025 р.). Кропивницький : ЦФЕНД, 2025. С. 52-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22620
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-56.pdf206,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.