Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Title: Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів
Маркетинговые исследования потребительских мотиваций на региональном рынке хлебопродуктов
Marketing researches of consumer motivations on region market of bakery products
Authors: Колесник, Вікторія Михайлівна
Розкладай, Марія Ігорівна
Колесник, Виктория Михайловна
Розкладай, Мария Игоревна
Kolesnyk, Viktoriia
Rozkladai, Mariia
Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
Keywords: Маркетингові дослідження
ринок хлібобулочних виробів
споживчі мотивації
методи непараметричної статистики
споживча поведінка
Маркетинговые исследования
рынок хлебобулочных изделий
потребительские мотивации
методы непараметрической статистики
потребительское поведение
Marketing researches
market of bakery products
consumer motivations
methods of nonparametric statistics
consumer behavior
Issue Date: 2013
Citation: Колесник В. М. Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів / В. М. Колесник, М. І. Розкладай // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1 (6). – Т. 1.
Abstract: У статті висвітлено результати маркетингових досліджень ринку хлібобулочних виробів. Оцінено рівень спонтанної відомості, поточної лояльності виробників хлібобулочних виробів, виявлено причини купівлі хлібобулочних виробів, цінові пороги даного виду продукції. Проведено дослідження впливу доходів та розподілу за статтю на основні фактори споживчої поведінки з використанням методів непараметричної статистики.
В статье освещены результаты маркетинговых исследований ринка хлебобулочных изделий. Оценены уровень спонтанной известности, текущей лояльности производителей хлебобулочных изделий, выявлены причины покупки и ценовые пороги данного вида продукции. Проведено исследование влияния дохода и распределения по половому признаку на основные факторы потребительского поведения с использованием методом непараметрической статистики.
In article the results of marketing researches of market of bakery products are elucidated. The level of spontaneous information the current loyalty producers of bakery products is appreciated, reasons of buying and the price thresholds given kind of product are detected. Study of the influence of income and the distribution for the article for the main factors of consumer behavior using the methods of nonparametric statistics is conducted.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_КолесникРозкладай.pdf475,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.