Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Title: Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології»)
Подготовка будущих агрономов к научно-исследовательской работе (на примере изучения дисциплины «Информационные технологии»)
Authors: Нєлєпова, Альона Володимирівна
Нелепова, Алена Владимировна
Nelepova, Alena
Keywords: аграрна освіта
інформаційні технології
науково-дослідна робота
професійна та соціальна адаптація
аграрное образование
информационные технологии
научно-исследовательская работа
профессиональная и социальная адаптация
agrarian education
information technologies
research work
professional and social adaptation
Issue Date: 2013
Citation: Нєлєпова А. В. Підготовка майбутніх агрономів до науково-дослідної роботи (на прикладі вивчення дисципліни «Інформаційні технології») / А. В.Нєлєпова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2013. Вип. 192. - Ч. 2. - С. 11-16.
Abstract: У статті висвітлено досвід по організації науково-дослідної роботи студентів агрономічного факультету під час вивчення дисципліни «Інформаційні технології». Досвід заснований на інтеграції навчального і науково-дослідного процесів. Наведено методичні рекомендації викладачам щодо організації лабораторних робіт з дисципліни в контексті організації науково-дослідної роботи. Висвітлено зміст типової програ- ми навчальної дисципліни «Інформаційні технології» спеціальності 6.090101 «Агрономія». Доведено, що рекомендовані методичні прийоми є основою щодо формування науково-дослідної компетентності, полегшення процесу професійної та соціальної адаптації. Ефективність організації науково-дослідної роботи студентів на ранньому етапі нав- чання підтверджується високим рівнем їх готовності до участі в наукових заходах, отримання високих результатів і реалізації своїх інтелектуальних здібностей.
В статье приведены опыт по организации научно- исследовательской работы студентов агрономического факультета во время изучения дисциплины «Информационные технологии». Опыт основан на интеграции учебного и научно-исследовательского процессов. Приведены методические рекомендации которые являются ос- новой по формированию научно-исследовательской компетентности, облегчения процесса профессиональной и социальной адаптации. Эффективность организации научно-исследовательской работы студентов на раннем этапе обучения подтверждается высоким уровнем их готовности к участию в научных мероприятиях, получения высоких результатов и реализацией интеллектуальных способностей.
The article describes the experience in the organization of research work of students at the Faculty of Agronomy of the discipline "Information Technology". Experience is based on the integration of teaching and research processes. Lists guidelines that are the basis for the formation of research competence, facilitate professional and social adaptation. Efficient organization of research students at an early stage of learning confirmed by the high level of their preparedness to participate in academic events, get good results and implementation of intellectual ability.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2778
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf456,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.