Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/429
Назва: Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.
Психолого-педагогические аспекты дифференцированного обучения на занятиях иностранного языка.
Teaching English Vocabulary in Non-philological Universities.
Автори: Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна
Tishechkina, Kateryna
Ключові слова: диференційне навчання
ознаки
іноземна мова
викладання
дифференцированное обучение
признаки
иностранный язык
преподавание
differentiation teaching
sign
foreign language
teaching
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Тішечкіна К. В. Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови. / К. В. Тішечкіна // Педагогічна освіта як умова сталого розвитку суспільства: технологічний аспект : науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2012 – Вип. 1.38, Т. 1. - С. 70 – 74. – (Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): Розкривається сутність диференційного навчання, а також розглядаються основні способи визначення особливостей студентів при диференційному навчанні іноземній мові.
Раскрывается сущность дифференцированного обучения, а так же рассматриваются основные способы определения особенностей студентов при дифференцированном обучении иностранному языку.
The essence of the differentiation teaching is explained in this article. The main ways to determine the differential characteristics of students with learning a foreign language have been considered in our work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/429
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.doc68 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.