Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5743
Title: Методологічні особливості викладання екологічних дисциплін у контексті кліматичних змін для студентів спеціальності 201 «Агрономія» Миколаївського національного аграрного університету
Other Titles: Methodological features of the contribution to environmental discipline in the context of pedagogical specialties for students 201 "Agronomy" of the Nikolaev National Agrarian University
Authors: Гамаюнова, Валентина Василівна
Манушкіна, Тетяна Миколаївна
Качанова, Тетяна Володимирівна
Смірнова, Ірина Вікторівна
Задорожній, Юрій Володимирович
Gamajunova, Valentina
Manushkina, Tatiana
Kachanova, Tatyana
Smirnova, Irina
Zadorozhny, Yuri
Keywords: Методологічні особливості
екологічні дисципліни
кліматичні зміни
спеціальність
інтродукція
технологія вирощування
Methodological features
ecological disciplines
climate change
specialty
introduction
technology of cultivation
Issue Date: 2019
Citation: Методологічні особливості викладання екологічних дисциплін у контексті кліматичних змін для студентів спеціальності 201 «Агрономія» Миколаївського національного аграрного університету / В. В. Гамаюнова, Т. М. Манушкіна, Т. В. Качанова, І. В. Смірнова, Ю. В. Задорожній // Кліматичні зміни та сільське господарство. Виклики для аграрної науки та освіти : збірник тез ІІ міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 квітня 2019 р. - Київ ; Миколаїв ; Херсон, 2019. – С. 309-311.
Abstract: Вивчення екологічних дисциплін дозволить майбутнім фахівцям аграрної сфери набути повний обсяг екологічних знань загального і сільськогосподарського спрямування, забезпечить розвиток екологічної свідомості, сприятиме адаптувуванню технологій вирощування сільськогосподарських культур до кліматичних змін
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5743
Appears in Collections:Статті (Факультет агротехнологій)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Манушкіна.pdf87,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.