Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5814
Назва: Лінгвокогнітивний аспект писемного мовлення при вивченні іноземної мови майбутніми економістами
Інші назви: Lingua-cognitive aspect of learning business English writing by future economists
Автори: Артюхова, Олена Вікторівна
Artiukhova, Olena
Ключові слова: lingua-cognitive aspect of teaching
writing
future economists
foreign language proficiency
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Артюхова О. В. Лінгвокогнітивний аспект писемного мовленняпри вивченні іноземної мови майбутніми економістами / О. В. Артюхова // Тенденції розвитку філологічної освіти в контексті інтеграції у європейський простір. Current trends of the philological education development in the context of European integration : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квітня, 2018. – Миколаїв : МНУ, 2018. – С. 199-202.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the lingua-cognitive aspect of teaching business English writing. The author considers future economists’ knowledge of business English to be one of the necessary conditions for their successful professional activity and the development of international relationships. The aim of the article is to highlight the current obstacles on the cognitive way of mastering English writing by the students of economical specialties
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5814
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артюхова ст.3 lingua-cognitive aspect of teaching writing_ article.pdf93,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.