Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7143
Title: Гра як метод навчання, її пізнавальне та виховне значення
Authors: Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Курепин, Вячеслав Николаевич, научный руководитель
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Паламар, Є. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Паламар Є. В. Гра як метод навчання, її пізнавальне та виховне значення / Є. В. Паламар // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали 32-ї студентської науково-теоретичної конференції, 18-20 березня 2020 р., Миколаїв / Інженерно- енергетичний факультет. – Миколаїв : МНАУ, 2020. - С. 144-147.
Abstract: Розглядаються актуальні питання активізації освітнього процесу у закладах вищої освіти. Застосування методу колективної гри є одним із найефективніших способів проведення практичних занять з дисципліни «Охорона праці в галузі». Ігрові підході полегшують засвоєння досить складної інформації, активізують уважність здобувачів вищої освіти, навчають вмінню колективного мислення, вирішувати прості та складні завдання у складі групи.
Topical issues of activation of the educational process in higher education institutions are considered. The application of the method of collective play is one of the most effective ways of conducting practical training in the discipline "Labor protection in the field". Game approaches facilitate the assimilation of fairly complex information, enhance the attentiveness of higher education applicants, teach the ability to think collectively, solve simple and complex tasks within the group.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7143
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Інженерно-енергетичний факультет) - 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ychast_conf_2020-42.pdf164,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.