Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7430
Назва: | Розвиток сучасної економіки та динамічної інноваційної педагогіки: теоретичний аспек |
Інші назви: | Розвиток сучасної економіки та динамічної інноваційної педагогіки: теоретичний аспект |
Автори: | Sereda, Viktor Середа, В. О. |
Ключові слова: | innovation dynamic innovative pedagogy entrepreneurship rule of law economic dynamics innovative method інновації динамічна інноваційна педагогіка підприємництво верховенство права економічна динаміка інноваційний метод |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Середа В. О. Розвиток сучасної економіки та динамічної інноваційної педагогіки: теоретичний аспект. Modern Economics. 2020. № 19(2020). С. 166-170. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V19(2020)-27. |
Короткий огляд (реферат): | As one of the main tasks during the pedagogical internship, as part of the four years Affiliated Honorary
Research Fellow program at Fil. Dr. Jan-U. Sandal Institute, I had to carefully prepare and give three different lectures to students
on one of the relevant topics for each course of The Social Entrepreneur School IBS, according to the schedule specified by the head
of lecturing and examination, Professor Dr. Jan-Urban Sandal. The internship took place in Cairo, Egypt in September 2019.
Purpose. The main purpose of the study is to disclose the scientific principles behind innovative pedagogy and its
effectiveness in lecturing innovation and business and social entrepreneurship throughout the world on all academic and scientific
levels.
Results. According to Schumpeter's theory, entrepreneurial people, as a rule, come from the lower social strata. Because
they challenge and go against what is most common in society, both in theory and in practice, an entrepreneur acts as a kind of
agent for social change, aimed at promoting the use of the latest products and services, opening new markets, updating existing
production models and introducing new sources of raw materials. Performing new combinations, he receives entrepreneurial
profit, which is wholly owned by him alone. Profit from entrepreneurial activity is an indicator of how justified the new idea is.
Innovation in pedagogy and teaching methods follows the same pattern as in the markets of commodities and labor.
Conclusions. Based on the scientific research and internship training, we can conclude that it is necessary for each
scientist or teacher to look for new knowledge and the latest pedagogical methods in order to keep up with the challenges of the
digital economy and globalization. The author sees it possible to apply the acquired knowledge during the internship to transfer
and even train practicing lawyers, tax consultants, accountants and specialists from several other professions. Сучасне суспільство наповнене духом реформ та оновлення демократії. Одним із важелів надання позитивного вектору для економіки України та подальшої демократизації суспільства, поряд із створенням привабливого інвестиційного клімату та верховенства права, є розвиток підприємництва через прийняття інновацій та розширення економічної свободи діяльності. Проаналізовано, що інновації в педагогіці та методах навчання й інновації на ринку товарів і праці є аналогічними. Це підтверджується також тим, що в епоху цифрової економіки та глобалізації кожен вчений і викладач повинен здобувати нові знання та новітні педагогічні і наукові методи. Успішне використання викладачами інноваційних способів викладання дисциплін є життєво важливою потребою освіти та науки. Доведено, що кожному вченому чи викладачу потрібно шукати нові знання та новітні педагогічні методи, щоб не відставати від викликів цифрової економіки та глобалізації. Дослідження ґрунтується на результатах теоретичного переосмислення економічних теорій підприємництва та інновацій, а також міжнародному стажуванні автора як запрошеного лектора у школі соціального підприємництва IBS Інституту д-ра Я.-У. Сандала. Автор вважає можливим застосувати знання, здобуті під час стажування, для підготовки практикуючих податкових консультантів, бухгалтерів, юристів, адвокатів та спеціалістів інших професій. Ролі політики та уряду дещо обмежені у пошуку, впровадженні інновацій та підприємництва. Це також стосується ролі організацій та університетів. У статті підкреслюється важливість просування творчого мислення, інноваційного бачення у навчанні сучасних підприємців, а також юристів та політиків для того, щоб обирати правильний шлях розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7430 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2020. - Вип. 19. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sereda.pdf | 416,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.