Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7808
Назва: | Зовнішній та внутрішній маркетинг компанії з забезпечення інформаційної безпеки |
Інші назви: | External and Internal Marketing of the Information Security Company |
Автори: | Будник, Л. А. Блажей, І. О. Budnyk, Liudmyla Blazhei, Iryna |
Ключові слова: | consumer behavior external marketing information security internal marketing management marketing strategy human resources management внутрішній маркетинг інформаційна безпека захист інформації зовнішній маркетинг маркетингова стратегія менеджмент поведінка споживачів управління персоналом |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Будник Л. А., Блажей І. О. Зовнішній та внутрішній маркетинг компанії з забезпечення інформаційної безпеки. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 19-23. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-03. |
Короткий огляд (реферат): | Security issues are increasingly becoming the focus of top management. The relevance of this
topic is that the security of commercial and financial information, the loss of which leads to financial and reputational risks, is
becoming more significant. An information security strategy should be closely integrated into the overall corporate business
program. Thus, the number of potential clients of the information security companies continues to grow steadily.
Purpose. The purpose of this article is to identify the most effective tools for external and internal marketing in order to
strengthen the competitive position of the information security company.
Results. As a result of the research, the most common information security problems faced by enterprises were
considered, and on this basis the company's marketing strategies for information security were highlighted. The most effective
tools of external marketing, taking into account the specifics of the enterprise, are proposed, which allows to increase consumer
awareness of the proposed product or service, as well as to improve the level of competitiveness. The principles of internal
marketing are highlighted, using which the company will be able to achieve its marketing goals in a shorter period of time,
compared with the classical marketing strategy. The importance of using internal marketing to establish a positive corporate
image of the information security company, as well as to create a system of employee motivation, has been proved.
Conclusions. In the management of the information security company, it is important to take into account its specifics,
because the offerd products are not well known, and their importance for consumers is not heavily advertised. The use of external
and internal marketing will allow the information security company to achieve market goals faster, increase its recognition and,
most importantly, explain the value of information security for effective business management. На сьогодні створення системи інформаційної безпеки є одним з першочергових завдань кожного підприємства, направлених на запобігання ризиків, пов’язаних з такими загрозами як витік або крадіжка закритої інформації, порушення авторських прав. Саме прийняття превентивних заходів з метою забезпечення конфіденційності та цілісності інформації є ефективним підходом до інформаційної безпеки. Водночас компаніям з забезпечення інформаційної безпеки складно зайняти ключові позиції на ринку інформаційних технологій, адже керівництво інших підприємств не завжди усвідомлює, наскільки важливим є даний продукт чи сервіс. Метою статті є виокремлення найбільш ефективних інструментів зовнішнього та внутрішнього маркетингу задля посилення конкурентних позицій компанії з інформаційної безпеки. У статті досліджено підходи до управління компанією з забезпечення інформаційної безпеки, які передбачають збільшення кількості продаж за рахунок використання інструментів зовнішнього та внутрішнього маркетингу. Розглянуто найбільш поширені проблеми інформаційної безпеки, з якими стикаються підприємства, на цій основі виокремлено товарні маркетингові стратегії компанії з забезпечення інформаційної безпеки. Запропоновано найбільш ефективні інструменти зовнішнього маркетингу з врахуванням специфіки підприємства, що дозволяє підвищити обізнаність споживачів про запропонований продукт чи сервіс, а також покращити рівень конкурентоспроможності. Виокремлено принципи внутрішнього маркетингу, використовуючи які, підприємство зможе досягти поставлених маркетингових цілей за менший проміжок часу у порівнянні з класичною маркетинговою стратегією. Доведено значущість використання внутрішнього маркетингу для формування позитивного корпоративного іміджу компанії з забезпечення інформаційної безпеки, а також для створення системи мотивації працівників. Маркетинг допомагає створити умови для підвищення обізнаності про продукти інформаційної безпеки. Послуги можуть бути якісними та технічно досконалими, але саме маркетинг забезпечить необхідну рекламу та сформує потреби клієнтів, у той час як комплексне застосування внутрішнього та зовнішнього маркетингу дозволить створити цілісне зображення компанії та створити необхідний попит на продукти інформаційної безпеки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7808 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2020. - Вип. 21. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
budnyk.pdf | 402,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.