Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7828
Назва: Розкриття інформації про корпоративну соціальну відповідальність у компаніях
Інші назви: Corporate Social Responsibility Disclosure in 45 Liquid Companies
Автори: Праместі, Н.
Вах’юді, Т.
Юснаіні
Pramesti, Nyoman
Wahyudi, Tertiarto
Azwardi
Ключові слова: company size
leverage
profitability
corporate social responsibility disclosure
Global Reporting Initiative Generation 4
розмір компанії
леверидж
рентабельність
озкриття корпоративної соціальної відповідальності
Глобальна ініціативна звітність Покоління 4
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Праместі Н., Вах’юді Т., Юснаіні Розкриття інформації про корпоративну соціальну відповідальність у компаніях. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 173-180. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-27.
Короткий огляд (реферат): Company characteristics are divided into three groups. There are structured related variables (likes company size, leverage and type of stock ownership), performance related variables (like profitability, company type and company basis) and market related structured (like industry type). The company characteristics in this study consisted of company size, leverage, and profitability. The company size was measured by the Natural Logarithm from the total assets, leverage was assessed by Debt to Equity Ratio, profitability was evaluated by Earning Per Share, and corporate social responsibility disclosure was observed by the Global Reporting Initiative Generation 4 checklist. The obtained data were secondary data from the annual reports of 45 liquid companies listed on the Indonesia Stock Exchange in 2016-2018. The sampling method in this study was purposive sampling. Hypotheses testing in this study used multiple regression analysis in SPSS version 16. Purpose. The purpose of this study was to provide empirical evidence about the influence of company size, leverage, and profitability on corporate social responsibility disclosure. Results. The results showed that company size affected corporate social responsibility disclosure in Indonesia’s 45 liquid companies with Sig. 0.003 < 0.005. Leverage did not affect corporate social responsibility disclosure in 45 liquid companies with Sig. 0.104 ≥ 0.005. Profitability did not influence corporate social responsibility disclosure in 45 liquid companies with Sig. 0.399 ≥ 0.005. Concurrently, all independent variables affect 0.215 of the corporate social responsibility disclosure, while other factors controlled the rest 0.785. Conclusions. The results showed that company size affected corporate social responsibility disclosure in Indonesia’s 45 liquid companies. Leverage and profitability did not affect corporate social responsibility disclosure in 45 liquid companies. Concurrently, all independent variables affect 0.215 of the corporate social responsibility disclosure.
Характеристики компанії поділяються на три групи. Існують структуровані змінні (наприклад, розмір компанії, леверидж і тип володіння акціями), змінні, пов'язані з ефективністю (наприклад, рентабельність, тип компанії та основа компанії), і ринкові структуровані змінні (наприклад, вид галузі). Характеристики компанії в даному дослідженні включали розмір компанії, леверидж і рентабельність. Розмір компанії визначався натуральним логарифмом від загальної величини активів, леверидж оцінювався як співвідношення власних і позикових коштів, рентабельність оцінювалася за прибутком на акцію, а розкриття корпоративної соціальної відповідальності відслідковувалося на основі Глобальної ініціативної звітності Покоління 4. Отримані дані були вторинними даними з щорічних звітів 45 ліквідних компаній, зареєстрованих на Індонезійській фондовій біржі у 2016-2018 роках. Метод вибірки в даному дослідженні – цілеспрямована вибірка. Перевірка гіпотез у дослідженні здійснювалася на основі множинного регресійного аналізу в SPSS версії 16. Мета дослідження полягала в отриманні емпіричних даних про вплив розміру компанії, левериджу і рентабельності на розкриття інформації щодо корпоративної соціальної відповідальності. Результати дослідження свідчать, що розмір компанії вплинув на розкриття корпоративної соціальної відповідальності в 45 ліквідних компаніях Індонезії з Sig. 0,003 < 0,005. Леверидж не вплинув на розкриття корпоративної соціальної відповідальності в 45 ліквідних компаніях із Sig. 0,104 ≥ 0,005. Рентабельність не вплинула на розкриття корпоративної соціальної відповідальності в 45 ліквідних компаніях із Sig. 0,399 ≥ 0,005. Одночасно всі незалежні змінні впливають на 0,215 розкриття корпоративної соціальної відповідальності, у той час як решта факторів контролюють інші на 0,785. Таким чином, проведені дослідження свідчать, що розмір компанії впливає на розкриття корпоративної соціальної відповідальності в 45 ліквідних компаніях Індонезії. Леверидж і рентабельність не вплинули на розкриття корпоративної соціальної відповідальності у них. Одночасно всі незалежні змінні впливають на 0,215 розкриття корпоративної соціальної відповідальності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7828
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pramesti.pdf473,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.