Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9125
Назва: Інтенсифікація освітнього процесу в спеціальних групах закладів професійної (професійно-технічної освіти) шляхом використання елементів дистанційного навчання
Інші назви: Intensification of the educational process in special groups of vocational institutions (vocational education) through the use of elements of distance learning
Автори: Веліховська, Алла Борисівна
Velikhovska, Alla
Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: Дистанційне навчання
дистанційне професійне навчання
професійно-технічний навчальний заклад
педагог професійного навчання
кваліфікований робітник
елементи дистанційного навчання
процесу використання елементів дистанційного навчання для учнів
Distance learning
distance vocational training
vocational school
vocational teacher
skilled worker
elements of distance learning
the process of using elements of distance learning for students
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Веліховська А. Б., Курепін В. М. Інтенсифікація освітнього процесу в спеціальних групах закладів професійної (професійно-технічної освіти) шляхом використання елементів дистанційного навчання // Сучасна педагогічна освіта: імперативи, трансформації, вектори розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції? 26 лютого 2021 року : збірник наукових праць Том 1. Петропавловськ, Казахстан : СКУ ім. М. Козибаєва, 2021. С. 42-48.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню технічних та організаційних способів використання елементів дистанційного навчання для учнів, які навчаються в інклюзивних спеціальних групах ПТНЗ. Проаналізовано наукові праці, нормативно-правові акти щодо організації дистанційного навчання у професійно-технічному навчальному закладі, зокрема для учнів зі спеціальними освітніми проблемами, визначено суть та елементи дистанційного навчання у педагогічній науці. Окреслено шляхи інтенсифікації процесу підготовки кваліфікованих робітників у ПТНЗ Миколаївської області засобами мережевих технологій, Визначено переваги та недоліки впровадження елементів дистанційного навчання для учнів інклюзивних, спеціальних груп ПТНЗ.
The article is devoted to the study of technical and organizational ways of using elements of distance learning for students enrolled in inclusive special groups of vocational schools. Scientific works, normative-legal acts on the organization of distance learning in a vocational school, in particular for students with special educational problems, are analyzed, the essence and elements of distance learning in pedagogical science are determined. The ways of intensification of the process of training skilled workers in vocational schools of Mykolaiv region by means of network technologies are outlined, the advantages and disadvantages of introduction of elements of distance learning for students of inclusive, special groups of vocational schools are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9125
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43-48.pdf279,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.