Перегляд зібрання за групою - Теми consumers

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Автоматизація системи управління ланцюжками поставок у плодоовочевому бізнесіКурепін, Вячеслав Миколайович; Kurepin, Vyacheslav Nikolaevich
2024Аналіз впливу різних факторів на ринкову ціну товарівТабацкова Ганна Вячеславівна, науковий керівник; Tabatskova Hanna, scientific director; Лісков, О. С.
2023Дослідження споживчої поведінки як фактора управління формуванням продовольчої безпекиБурковська, Алла Валентинівна;; Burkovska, Alla; Бурковська, Анна Іванівна; Burkovskaia, Anna
2024Маркетингова стратегія як елемент управління підприємством в умовах українського сьогоденняБурковська, Анна Іванівна; Burkovskaia, Anna; Дубенюк, Я. О.; Dubeniuk, Yana
2021Маркетингові тренди у туристичному бізнесіСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Нестерчук, І. В.; Nesterchuk, I.
2019Основні тенденції розвитку ринку молочної продукції і методи її просуванняМардар, М. Р.; Лозовська, Г. М.; Памбук, С. А.; Гожелова, Г. К.; Mardar, M.; Lozovska, G.; Pambuk, S.; Hozhelova, K.
2015Подолання внутрішніх суперечностей – основа подальшого розвитку м’ясопродуктового під комплексуМузика, Б. Б.; Музыка, Б. Б.; Muzyka, B.
2023Розвиток молочарських кооперативів у світіЧервен, Іван Іванович; Cherven, Ivan; Онопрійчук, Д. О.; Onopriichuk, Denis
2019Стан розвитку маркетингу в УкраїніСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник; Стамат, Виктория Михайловна, научный руководитель; Stamat, Viktoriia, scientific director; Ліляк, В. С.; Liliak, V.; Ткаченко, А. О.; Tkachenko, A.
2020Якість продукції як вирішальний фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКузьома, Віталій Вікторович; Kuzyema, Vitaliy; Павлюк, Світлана Іванівна; Pavliuk, Svitlana