Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10010
Title: | Мanagement aspects of blockchain platforms |
Authors: | Сизоненко, Ю. С. Тішечкіна, Катерина Вікторівна Tishechkina, Kateryna |
Keywords: | управління інформаційними ресурсами технологія блокчейн криптовалюта адаптація information resources management blockchain technology crypto currencies adaptation |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Сизоненко Ю. С., Тішечкіна К. В. Мanagement aspects of blockchain platforms // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 155-159. |
Abstract: | Представлені результати інформаційно-економічного аналізу
інтернет-ресурсу однієї з компаній ІТ-індустрії в галузі криптовалют на базі
технології блокчейну. Визначено завдання управління компанією в ІТ-галузі на
базі технологій блокчейну: залучення партнерів з рекламних послуг та
розробка спільних з ними програм; розвиток мереж CPA (розповсюдження
інформації за фінансову винагороду); просування контекстної реклами на спеціалізованих ресурсах, використання соціальних мереж для просування
бренду компанії; активне використання цільової реклами та блогів у
соціальних мережах; просування компанії в засобах масової інформації. The results of information and economic analysis of the Internet resource of one of the companies in the IT industry in the field of crypto currency based on blockchain technology are presented. The tasks of the company's management in the IT industry based on blockchain technologies have been determined: attracting partners from advertising services and developing joint programs with them; development of CPA networks (dissemination of information for financial reward); promotion of contextual advertising on specialized resources, the use of social networks to promote the company's brand; active use of targeted advertising and blogs on social networks; promotion of the company in the media |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10010 |
Appears in Collections: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021 Статті (Факультет культури і виховання) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
155-159.pdf | 297,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.