Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурковська, Ганна Іванівна-
dc.contributor.authorBurkovska, Anna-
dc.contributor.authorСухорукова, Інна-
dc.date.accessioned2021-11-02T09:13:23Z-
dc.date.available2021-11-02T09:13:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБурковська А. І., Сухорукова І. Теоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингу // Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України : тези доповідей ІІІ міжнародної наук.-практ. онлайн-конференції, м. Київ, 13 жовтня 2021 року / редкол. О.С. Волошкіна та ін. Київ : ІТТА, 2021. С. 1049-1051.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleТеоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1049-1051_Бурковська_5.pdf235,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.