Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119
Назва: Теоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингу
Автори: Бурковська, Ганна Іванівна
Burkovska, Anna
Сухорукова, Інна
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бурковська А. І., Сухорукова І. Теоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингу // Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України : тези доповідей ІІІ міжнародної наук.-практ. онлайн-конференції, м. Київ, 13 жовтня 2021 року / редкол. О.С. Волошкіна та ін. Київ : ІТТА, 2021. С. 1049-1051.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1049-1051_Бурковська_5.pdf235,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.