Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119
Title: Теоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингу
Authors: Бурковська, Ганна Іванівна
Burkovska, Anna
Сухорукова, Інна
Issue Date: 2021
Citation: Бурковська А. І., Сухорукова І. Теоретичні засади інноваційного менеджменту та маркетингу // Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України : тези доповідей ІІІ міжнародної наук.-практ. онлайн-конференції, м. Київ, 13 жовтня 2021 року / редкол. О.С. Волошкіна та ін. Київ : ІТТА, 2021. С. 1049-1051.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10119
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1049-1051_Бурковська_5.pdf235,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.