Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1012
Title: Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН
Подходы к билингвальному обучению в образовании ФРГ
Basic approaches to bilingual teaching in the education of Germany
Authors: Пономаренко, Наталя Григорівна
Пономаренко, Наталья Григорьевна
Ponomarenko, Natalya
Keywords: білінгвальне навчання
білінгвальна модель
білінгвальний модуль
білінгвальне заняття
європейська школа
билингвальное обучение
билингвальная модель
билингвальный модуль
билингвальное занятие
европейская школа
bilingual teaching
bilingual model
bilingual module
bilingual unit
European school
Issue Date: 2014
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Пономаренко Н. Г. Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН / Н. Г. Пономаренко // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців у дослідженнях молодих учених : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Миколаїв, 23-25 квітня 2014 р. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 66-70.
Abstract: У статті розглянуто основні підходи до білінгвального навчання у системі освіти ФРН.У центрі уваги ключові білінгвальні моделі та особливості їхньої імплементації у практику навчання іноземних мов у системі шкільної освіти ФРН.
В статье рассматриваются основные подходы к организации билингвального обучения в системе образования ФРГ. В центре внимания ключевые модели билингвального обучения и особенности их имплементации в практику обучения иностранным языкам в системе школьного образования ФРГ
The article deals with the basic approaches to bilingual teaching. Special attention is paid to the main models of bilingual teaching of foreign languages and opportunities of using of these models in the school educational system in Germany
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1012
Appears in Collections:Статті (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пономаренко3.doc49 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.