Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10568
Title: Просування продукції на ринок за допомогою сучасних інформаційних технологій
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Вознюк К. І.
Vozniuk, , K.
Keywords: продукція
соціальний медіа маркетинг
соціальні мережі
медіа
просування
products
social media marketing
social networks
media
promotion
Issue Date: 2021
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Abstract: Показано розвиток Інтернет-технологій, а саме як ефективно просувати продукцію з використанням соціального медіа маркетингу (СММ). Розглянуто можливості основних соціальних мереж для просування товару, а також правила просувань. Особливості застосування СММ в соціальних медіа є актуальним як для користувачів, так і для підприємств.
The development of Internet technologies is shown, namely how to effectively promote products using social media marketing (SMM). The possibilities of the main social networks for product promotion, as well as the rules of promotion are considered. Features of the use of SMM in social media is relevant for both users and businesses.
Description: Стамат В.М., Вознюк К. І. Просування продукції на ринок за допомогою сучасних інформаційних технологій // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 144-147.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10568
Appears in Collections:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
144-147.pdf176,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.