Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610
Назва: Основи менеджменту та маркетингу в туризмі
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Основи менеджменту та маркетингу в туризмі : метод. реком. до виконання практичних занять і самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ступеня "Молодший бакалавр" спеціальності 242 "Туризм" денної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2021. 64 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osnovi-menedzhmentu-ta-marketingu-v-turizmi-mb-242.pdf544,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.