Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10895
Назва: Формування стратегій міжнародного аграрного маркетингу
Інші назви: Forming strategies of international agrarian marketing
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Ключові слова: Стратегія
міжнародний аграрний маркетинг
стратегії міжнародного аграрного маркетингу
аналіз
планування стратегії
реалізація стратегії
Strategy
international agrarian marketing
strategies of international agrarian marketing
analysis
planning strategy
realization strategy
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Стамат В. М. Формування стратегій міжнародного аграрного маркетингу // Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 28 травня 2021 р., м. Херсон. Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2021. С. 368-370.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність стратегій міжнародного аграрного маркетингу, показано процес їх формування, приділяється увага аспектам міжнародних маркетингових стратегій.
The essence of strategies of international agrarian marketing are considered; the process of their forming are shown; the attention is given to aspects of international agrarian marketing strategies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10895
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Stamat.pdf142,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.