Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10895
Title: Формування стратегій міжнародного аграрного маркетингу
Other Titles: Forming strategies of international agrarian marketing
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Keywords: Стратегія
міжнародний аграрний маркетинг
стратегії міжнародного аграрного маркетингу
аналіз
планування стратегії
реалізація стратегії
Strategy
international agrarian marketing
strategies of international agrarian marketing
analysis
planning strategy
realization strategy
Issue Date: 2021
Citation: Стамат В. М. Формування стратегій міжнародного аграрного маркетингу // Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 28 травня 2021 р., м. Херсон. Херсон : Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2021. С. 368-370.
Abstract: Розглянуто сутність стратегій міжнародного аграрного маркетингу, показано процес їх формування, приділяється увага аспектам міжнародних маркетингових стратегій.
The essence of strategies of international agrarian marketing are considered; the process of their forming are shown; the attention is given to aspects of international agrarian marketing strategies
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10895
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_Stamat.pdf142,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.