Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11081
Назва: Психологія і маркетинг
Автори: Гула, Лариса Вікторівна, науковий керівник
Gula, Larysa, scientific director
Саркова, А. М
Sarkova, A.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Саркова А. М. Психологія і маркетинг // Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 469-472.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11081
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві - 2021
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
469-472.pdf740,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.