Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Title: Problems of marketing. (targeting)
Other Titles: Проблемы маркетинга. (таргетинг)
Authors: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна, науковий керівник
Hannichenko, Tetyana, scientific director
Радченко, Т.
Radchenko, T.
Keywords: маркетинг
маркетинг взаємодії
ринкові мережі
ефективність
таргет
marketing
interchangeable marketing
market measures
efficiency
target
Issue Date: 2021
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Radchenko T. Problems of marketing. (targeting) // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 104-106.
Abstract: У статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти формування та розвитку маркетингу взаємодії, виявляється зміст категорії «взаємодія», дається економічна інтерпретація ефекту взаємодії систем управління в забезпеченні єдності інтересів між усіма учасниками розвитку ринкових мереж.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Appears in Collections:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
104-106.pdf306,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.