Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГанніченко, Тетяна Анатоліївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorHannichenko, Tetyana, scientific director-
dc.contributor.authorРадченко, Т.-
dc.contributor.authorRadchenko, T.-
dc.date.accessioned2022-04-25T07:16:33Z-
dc.date.available2022-04-25T07:16:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationRadchenko T. Problems of marketing. (targeting) // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 104-106.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти формування та розвитку маркетингу взаємодії, виявляється зміст категорії «взаємодія», дається економічна інтерпретація ефекту взаємодії систем управління в забезпеченні єдності інтересів між усіма учасниками розвитку ринкових мереж.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємодіїuk_UA
dc.subjectринкові мережіuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectтаргетuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinterchangeable marketinguk_UA
dc.subjectmarket measuresuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjecttargetuk_UA
dc.titleProblems of marketing. (targeting)uk_UA
dc.title.alternativeПроблемы маркетинга. (таргетинг)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
104-106.pdf306,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.