Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Назва: Problems of marketing. (targeting)
Інші назви: Проблемы маркетинга. (таргетинг)
Автори: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна, науковий керівник
Hannichenko, Tetyana, scientific director
Радченко, Т.
Radchenko, T.
Ключові слова: маркетинг
маркетинг взаємодії
ринкові мережі
ефективність
таргет
marketing
interchangeable marketing
market measures
efficiency
target
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Radchenko T. Problems of marketing. (targeting) // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 104-106.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти формування та розвитку маркетингу взаємодії, виявляється зміст категорії «взаємодія», дається економічна інтерпретація ефекту взаємодії систем управління в забезпеченні єдності інтересів між усіма учасниками розвитку ринкових мереж.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11353
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
104-106.pdf306,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.