Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11498
Назва: Current Trends and World Experience of Professional Training of Hotel Business Specialists
Інші назви: Cучасні тенденції та світовий досвід професійної підготовки фахівців готельного бізнесу
Автори: Андрющенко, Яна Едуардівна
Andriushchenko, Yana
Ключові слова: professional training
hotel business specialists
hospitality industry
hotel business
world experience
професійна підготовка
фахівці готельного бізнесу
індустрія гостинності
готельний бізнес
світовий досвід
Дата публікації: 2022
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Andriushchenko Ia. (2021). Current Trends and World Experience of Professional Training of Hotel Business Specialists. Modern Economics, 31(2022), 6-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-01.
-
Андрющенко Я. Е. Cучасні тенденції та світовий досвід професійної підготовки фахівців готельного бізнесу (English). Modern Economics. 2022. № 31(2022). С. 6-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-01.
Короткий огляд (реферат): Abstract. Introduction. The hotel industry is characterized by an unstable staff. There are many higher education institutions that have the right to train specialists in this field. Currently in Ukraine, managers of different levels for the hospitality industry are trained in every region of the country, but they lack qualified professors, and curricula are not updated. The result is poor preparation of graduates and their ignorance of the modern hotel business. Therefore, the problem of modernization of higher professional education becomes urgent for the full functioning of the hotel industry, in particular in the training of future hotel business professionals in order to create a model of the educational process that would best combine the best Ukrainian and foreign traditions Purpose. The aim of the article is to analyze current trends and world experience in the training of hotel business professionals. Results. Research shows that studying in international hospitality schools is not just studying in higher education institutions, but a full-fledged preparation for work in international hospitality companies. Students receive a practice-oriented world education, supplemented by mandatory internships in restaurants and hotels. As a result, young professionals are constantly in touch with the industry: establish useful connections and communicate with professionals in hotel industry. The study found that one of the new methods of training managers for the hotel is the formation of mobility and rapid interaction with colleagues and customers around the world. The development and implementation of the latest digital technologies allows the use of innovative solutions to improve the quality of service in a modern hotel with the help of special mobile applications. Conclusions. Thus, the application of the world experience of training hotel business specialists will allow future specialists to enter real life freely and take an active part in the restructuring of the Ukrainian economy and society. Successful passing of such tests is the evidence that the future specialist combines the qualities so necessary for work in the field of hospitality and tourism. Studying hotel management, taking into account the experience of the world's best schools of hotel management, internships and business courses in hospitality management, the use of mobile technology and educational trips is the key to quality training of future hotel business professionals. Keywords: professional training; hotel business specialists; hospitality industry; hotel business; world experience.
-
Готельна галузь характеризується нестабільним становищем кадрів. Існує велика кількість закладів вищої освіти, які мають право готувати спеціалістів для цієї галузі. На сьогодні в Україні менеджерів різного рівня для сфери гостинності готують у кожному регіоні країни, але в них не вистачає кваліфікованих викладачів, а навчальні програми не своєчасно оновлюються. Результатом є слабка підготовка випускників та їхнє незнання сучасного готельного бізнесу. Тому для повноцінного функціонування готельного господарства нагальною стає проблема модернізації вищої професійної освіти, зокрема у підготовці майбутніх фахівців готельного бізнесу з метою створення такої моделі освітнього процесу, за якої оптимально поєдналися б кращі українські й закордонні традиції. Метою статті є аналіз сучасних тенденцій та світового досвіду професійної підготовки фахівців готельного бізнесу. Дослідження засвідчують, що навчання у міжнародних школах гостинності – це не просто навчання в закладах вищої освіти, а повноцінна підготовка до роботи в міжнародних компаніях у сфері гостинності. Здобувачі вищої освіти здобувають практико-орієнтовану світову освіту, доповнювану обов’язковими стажуваннями в ресторанах та готелях. Завдяки чому молоді фахівці постійно перебувають у контакті з індустрією: встановлюють корисні зв’язки та спілкуються з професіоналами галузі. У результаті дослідження встановлено, що одним із нових методів підготовки менеджерів для готелю є формування мобільності та швидкої взаємодії з колегами та клієнтами по всьому світу. Розвиток та впровадження новітніх цифрових технологій дозволяє застосовувати інноваційні рішення для підвищення якості обслуговування у сучасному готелі за допомогою спеціальних мобільних програм. Таким чином, застосування світового досвіду підготовки фахівців готельного бізнесу дозволить майбутнім фахівцям вільно входити в реальне життя та брати активну участь у здійсненні перебудови української економіки й суспільства. Успішне проходження подібних випробувань багато в чому є свідченням того, що майбутній фахівець спочатку поєднує в собі необхідні для роботи у сфері гостинності та туризму якості. Вивчення готельного менеджменту, враховуючи досвід кращих світових шкіл готельного менеджменту, стажування та бізнес-курси у сфері менеджменту гостинності, застосування мобільних технологій та навчально-практичних поїздок є запорукою якісної підготовки майбутніх фахівців готельного бізнесу.
Опис: JEL Classification: A22; I20; I29; J621
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11498
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 31
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
andriushchenko.pdf442,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.