Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504
Назва: Crisis Management in International Business During the COVID-19 Pandemic
Інші назви: Антикризове управління в міжнародному бізнесі у період пандемії COVID-19
Автори: Zakharchenko, N.
Захарченко, Н. В.
Ключові слова: management
risk
crisis management
crisis communication
менеджмент
ризик
revenue volatility
антикризове управління
кризові комунікації
волатильність доходів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Zakharchenko N. (2022). Crisis management in international business during the COVID-19 pandemic . Modern Economics, 31(2022), 45-51. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-07.
-
Захарченко Н. В. Антикризове управління в міжнародному бізнесі у період пандемії COVID-19 (English). Modern Economics. 2022. № 31(2022). С. 45-51. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V31(2022)-07.
Короткий огляд (реферат): Abstract. Introduction. The recent world crisis events triggered by the COVID-19 pandemic have had a significant impact on European and world companies. Specifically, they focused on the first two pandemics, which made the world situation experience similar restrictions on a global scale (Congo flu in Hong Kong in 1968, swine flu outbreak in 2009), various disasters, and natural inevitable Avoided accidents, unforeseen events such as terrorist actions, etc. Purpose. This article is focused on learning of unresolved aspects of digital transformation of human resource management during the pandemic require further research, particularly to identify and summarize the trends and factors contributing to these changes, and to identify issues and obstacles that arise throughout the process. Results. The completed study shows that companies should be ready to work in advance, in order to be sustainable and have at least some stability and competitive edge during time of crisises. Crisis management systems are analyzed and based on a four-level circular model, more commonly known as the PPRR model. Also, any organization should be prepared for different crises, which may be short-term or long-term. 3-tier system of crisis response is analyzed, it consists of pre-crisis period of preparations, contingency plan, which is aimed at saving the maximum stream of revenue, while enduring minimal hardships from the crisis and rehabilitation stage, at which thorough analysis should be conducted in order to improve the future reaction for the crisis. Conclusions. The review found that risk management primarily helps provide post-crisis renewal, stability and growth, reduce revenue volatility, increase stakeholder confidence, protect an organization`s assets, and meet insurance, legal and regulatory requirements. This means that structured risk management must be incorporated into existing operations and become an integral part of key decision-making processes. Therefore, it can be concluded that the risk management plan must be constantly updated, the philosophy must be able to change, and it must be improved taking into account changes in external or internal factors.
-
Нещодавні світові кризові події, спричинені пандемією COVID-19, мали значний вплив на європейські та світові компанії. Зокрема, вони зосередилися на перших двох пандеміях, через які світова ситуація зазнала подібних обмежень у глобальному масштабі (грип Конго в Гонконзі в 1968 році, спалах свинячого грипу у 2009 році), різні катастрофи та природні неминучі нещасні випадки, непередбачувані події, такі як терористичні дії тощо. Метою статті є вивчення невирішених аспектів цифрової трансформації управління людськими ресурсами під час пандемії, які потребують подальших досліджень, зокрема для виявлення та узагальнення тенденцій і факторів, що сприяють цим змінам, а також виявлення проблем і перешкод, що виникають у процесі. Результати дослідження свідчать, що компанії повинні бути готові працювати заздалегідь, щоб бути стійкими та мати хоча б певну стабільність і конкурентну перевагу під час криз. Системи антикризового управління аналізуються і базуються на чотирьохрівневій циркулярній моделі, більш відомій як модель PPRR. Також будь-яка організація повинна бути готова до різних криз, які можуть бути короткостроковими або довгостроковими. Проаналізовано трирівневу систему кризового реагування, яка складається з: передкризового періоду підготовки; плану дій на випадок непередбачених ситуацій, який спрямований на збереження максимального потоку надходжень, витримуючи при цьому мінімальні труднощі від кризи; етапу реабілітації, на якому необхідно провести ретельний аналіз, який здійснюється з метою покращення майбутньої реакції на кризу. Огляд свідчить, що управління ризиками, в першу чергу, допомагає забезпечити посткризове оновлення, стабільність і зростання, зменшити нестабільність доходів, підвищити довіру зацікавлених сторін, захистити активи організації та відповідати страховим, законодавчим і нормативним вимогам. Це означає, що структуроване управління ризиками має бути включене в існуючі операції та стати невід’ємною частиною ключових процесів прийняття рішень. Отже, можна зробити висновок, що план управління ризиками має постійно оновлюватися, філософія повинна мати можливість змінюватися та вдосконалюватися з урахуванням змін зовнішніх чи внутрішніх факторів.
Опис: JEL Classification: F23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 31

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zakharchenko.pdf480,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.