Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11535
Назва: Менеджмент і маркетинг харчових продуктів
Автори: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Дата публікації: 2022
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Менеджмент і маркетинг харчових продуктів : для практичних занять здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Харчові технології» спеціальності 181 «Харчові технології» денної форми здобуття вищої освіти / уклад. А. Л. Сухорукова. Миколаїв : МНАУ, 2022. 23 с.
Опис: Кафедра менеджменту та маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11535
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suhorukova-menedzh-harch-pr-prakt-2022.pdf350,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.