Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11761
Назва: Системне та креативне мислення здобувачів вищої освіти як вимога сьогодення
Інші назви: Systematic and Creative Thinking of Higher Education Seekers as a Requirement of Today
Автори: Лункіна, Тетяна Іванівна
Lunkina, Tetyana
Ключові слова: системне мислення
креативне мислення
креативність
системний підхід
здобувачі вищої освіти
system thinking
creative thinking
creativity
system approach
higher education seekers
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Лункіна Т. І. Системне та креативне мислення здобувачів вищої освіти як вимога сьогодення. Modern Economics. 2022. № 33(2022). С. 58-63. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-08.
Lunkina T. (2022). Systematic and creative thinking of higher education seekers as a requirement of today. Modern Economics, 33(2022), 58-63. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V33(2022)-08.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано та сформовано власне бачення сучасного мислення здобувачів вищої освіти через призму системного та креативного мислення. З’ясовано, що для ефективного розвитку країни майбутнім поколінням необхідно сучасно мислити, створюючи інновації майбутнього. Схарактеризовано провідні компетентності здобувачів вищої освіти, які будуть популярними у 2025 році. Серед основних рис, що притаманні креативним людям виокремлено: творчу продуктивність, гнучкість, оригінальність, складність. Деталізовані риси, що притаманні креативним людям та техніки креативності. Запропоновано для активізації талановитих і здібних особистостей на освітянському просторі впроваджувати в освітній процес дисципліни, що вимагають сучасні тенденції розвитку (системне та креативне мислення), за допомогою яких будуть формуватися сприятливі умови для реалізації творчих і креативних ідей здобувачів вищої освіти. З’ясовано, що окрім ґрунтовних професійних знань, умінь і навичок сучасний фахівець повинен володіти основами системних наук; визначати місце своєї предметної області у світі універсальних, системних, закономірностей природи й суспільства; вміти вчасно й гнучко реагувати на виклики сьогодення й за необхідності нівелювати ризики, що з ними пов’язані у своїй діяльності. Доведено, що заклади вищої освіти відповідають не тільки за формування майбутніх професійних, технічних та соціальних еліт, а й навчають масові студентські контингенти формувати сучасні вміння, знання та навички.
The own vision of modern thinking of higher education students through the prism of systemic and creative thinking is analyzed and formed. It was found that for the effective development of the country, future generations need to think modernly, creating innovations of the future. The leading competencies of higher education seekers, which will be in demand in 2025, are characterized. Among the main features inherent in creative people are: creative productivity, flexibility, originality, complexity. Detailed features inherent in creative people and creative techniques. Purpose. The aim of the article is to substantiate the importance and priorities of the educational environment through the prism of systematic and creative thinking of higher education seekers, which is due to the challenges of today. Results. It is proposed to introduce in the educational process disciplines that require modern development trends (systemic and creative thinking), which will create favorable conditions for the implementation of creative and creative ideas of higher education. It was found that in addition to thorough professional knowledge, skills and abilities, a modern specialist must have the basics of systems sciences; to determine the place of its subject area in the world of universal, systemic, laws of nature and society; be able to respond in a timely and flexible manner to today's challenges and, if necessary, eliminate the risks associated with them in their activities. Conclusion. It is proved that higher education institutions are not only responsible for the formation of future professional, technical and social elites, but also teach mass student contingents to form modern skills, knowledge and abilities. Given the skills possessed by Ukrainian applicants for higher education today, it should be noted that graduates of Ukrainian higher education institutions must now develop skills that will be in demand at the professional level in the future. For the effective development of the country, future generations need to think creatively and systematically, creating innovations of the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11761
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 33
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lunkina.pdf300,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.