Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11790
Назва: Нейромаркетинг: сутність, значення і сфери застосування
Інші назви: Neuromarketing: essence, meaning and areas of application
Автори: Сизоненко, Юлія Сергіївна
Мікуляк, Катерина Анатоліївна
Syzonenko, Juliya
Mikulyak, Kateryna
Ключові слова: нейромаркетинг
маркетингова діяльність
брендинг
поведінка споживачів
веб контент
neuromarketing
branding
marketing activity
consumer behavior
web content
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Мікуляк К. А., Сизоненко Ю.С. Нейромаркетинг: сутність, значення і сфери застосування // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матеріали ІІІ міжнар. науково-практичної інтернет-конференції, 25-26 лютого 2022 р. Рівне : О. Зень, 2022. С. 174-176.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність нейромаркетингу, можливості використання потенціалу нейромаркетингу у різних сферах маркетингової діяльності, а також практичне застосування нейромаркетингових методів.
The work examines the essence of neuromarketing, the possibilities of using the potential of neuromarketing in various areas of marketing activity, as well as the practical application of neuromarketing methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11790
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нейромаркетинг_сутність завдання і сфери застосування.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.