Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11790
Title: Нейромаркетинг: сутність, значення і сфери застосування
Other Titles: Neuromarketing: essence, meaning and areas of application
Authors: Сизоненко, Юлія Сергіївна
Мікуляк, Катерина Анатоліївна
Syzonenko, Juliya
Mikulyak, Kateryna
Keywords: нейромаркетинг
маркетингова діяльність
брендинг
поведінка споживачів
веб контент
neuromarketing
branding
marketing activity
consumer behavior
web content
Issue Date: 2022
Citation: Мікуляк К. А., Сизоненко Ю.С. Нейромаркетинг: сутність, значення і сфери застосування // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матеріали ІІІ міжнар. науково-практичної інтернет-конференції, 25-26 лютого 2022 р. Рівне : О. Зень, 2022. С. 174-176.
Abstract: У роботі розглянуто сутність нейромаркетингу, можливості використання потенціалу нейромаркетингу у різних сферах маркетингової діяльності, а також практичне застосування нейромаркетингових методів.
The work examines the essence of neuromarketing, the possibilities of using the potential of neuromarketing in various areas of marketing activity, as well as the practical application of neuromarketing methods.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11790
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.