Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12135
Назва: Оптимізація асортименту плодоовочевої продукції в умовах кризи за допомогою штучного інтелекту
Інші назви: Optimizing the assortment of fruit and vegetable products in crisis conditions with the help of artificial intelligence
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Іваненко, Валерія Сергіївна
Ivanenko, Valeriya
Ключові слова: оптимізація асортименту
плодоовочева продукція
купівельний трафік
логістика
optimization of assortment
fruit and vegetable products
purchasing traffic
logistics
Дата публікації: 2022
Видавництво: Миколаевський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Іваненко В. С. Оптимізація асортименту плодоовочевої продукції в умовах кризи за допомогою штучного інтелекту // Сучасні підходи до вирощування, переробки і зберігання плодоовочевої продукції : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 17 листопада 2022 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2022. С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Одна з найголовніших конкурентних переваг мережі продажу плодоовочевої продукції в умовах кризи, це асортимент. Якщо компанія немає потрібного для клієнта товару, він піде незадоволеним до конкурентів. І тут вже не так важливо, що мережа місць продажу має зручне розташування, в місцях продажу грамотно викладені товари, компанія має привабливі ціни та привітний персонал. Це лише додаткові переваги, які не в змозі задовольнити головну потребу клієнта - купити бажаний товар.
One of the most important competitive advantages of the fruit and vegetable sales network in times of crisis is the assortment. If the company does not have the product the customer needs, he will go to the competitors dissatisfied. And here it is no longer so important that the network of points of sale has a convenient location, the products are correctly laid out in the points of sale, the company has attractive prices and friendly staff. These are only additional advantages that are not able to satisfy the main need of the client - to buy the desired product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12135
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Сучасні підходи до вирощування, переробки і зберігання плодоовочевої продукції-2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 2022-30-32.pdf103,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.