Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12671
Назва: Використання функціонально-вартісного аналізу з метою удосконалення управління комунікаційною діяльністю організації
Інші назви: Using of Functional Cost Analysis with a Goal of Improving the Management of the Organization's Communication Activities
Автори: Сичова, О. Є.
Сахно, І. О.
Sychova, Olena
Sаhno, Iryna
Ключові слова: комунікації
управління
функціонально-вартісний аналіз
планування маркетингу
маркетингові заходи
функція управління
communications
management
functional cost analysis
marketing planning
marketing activities
management function
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Сичова О. Є., Сахно І. О. Використання функціонально-вартісного аналізу з метою удосконалення управління комунікаційною діяльністю організації. Modern Economics. 2022. № 34(2022). С. 97-103. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V34(2022)-14.
Sychova O., Sаhno I. (2022). Using of functional cost analysis with a goal of improving the management of the organization’s communication activities. Modern Economics, 34(2022), 97-103. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V34(2022)-14.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено удосконаленню управління комунікаційною діяльністю організації. Передумовою ефективного використання вартісного аналізу є не що інше, як застосування системи управління усім методологічним комплексом вартісного аналізу, що розуміється як система, яка включає: організацію вартісного аналізу, включаючи розробку ефективної системи мотивації, управління конкретними процесами вартісного аналізу, управління розвитком особистості при виконанні маркетингового планування та управління підприємством. Метою статті є обґрунтування стратегічних управлінських рішень при виборі методології управління ефективною комунікаційною системою підприємства з використанням функціонально-вартісного аналізу. Рекомендовано використовувати наукові принципи використання функціонально-вартісного аналізу з метою удосконалення управління процесом комунікацій на підприємстві. У цьому контексті ефективне застосування вартісного аналізу в діяльності організацій, що функціонують в умовах економіки на зовнішньому та внутрішньому ринках, пов’язано, передусім з правильним управлінням процесом використання цього методу на основі осмислення методичного, організаційного й аналітичного ФВА. Це означає, що передумовою ефективного використання вартісного аналізу є не що інше, як застосування системи управління усім методологічним комплексом вартісного аналізу, що розуміється як система, яка включає: організацію вартісного аналізу, включаючи розробку ефективної системи мотивації, управління конкретними процесами вартісного аналізу, управління розвитком особистості при виконанні маркетингового планування та управління підприємством. Запропоновано методологію використання функціонально-вартісного аналізу щодо планування та управління комунікативною діяльністю організації та методику розрахунку запропонованих у статті заходів. Суть запропонованої методології полягає у використанні критеріїв, вживаних при функціонально-вартісному аналізі для визначення ефективності. Аналіз витрат і функціональності маркетингових рішень повинен призводити до визначення місць, де приховані резерви підвищення ефективності і тим самим до визначення додаткових об’єктів інноваційної активності. Суть методики розрахунку ефективності запропонованих заходів запропоновано презентувати через знаходження рівняння, що характеризує зв’язок результативної ознаки з чинниками, що обумовлюють його, відволікаючись від усіх інших чинників, що також впливають на результативну ознаку. При цьому, задається набір чинників як система приватних показників, що впливають на результативну ознаку. Значущість показників визначається, виходячи з умови, що коефіцієнти значущості для загальної оцінки організаційного рівня відповідають коефіцієнтам значущості для результативної ознаки. Виходячи з перерахованого вище, можна зробити висновки про те, що ключовими маркетинговими питаннями, які вирішуються в процесі управління ефективною комунікаційною діяльністю організації є обґрунтування профілю й оптимального розміру організації, оцінка соціально-економічної ефективності її створення і розвитку. Резерви економії ресурсів, які виявляються в результаті проведення ФВА, стають дієвими засобами вдосконалення управління виробничим процесом, створюючи перспективні напрями розвитку підприємства в конкурентному середовищі. Перспективним напрямом подальшого дослідження може бути формування системи маркетингових показників з урахуванням їхніх взаємозв’язків та ієрархії..
The article is devoted to improving the management of the organization's communication activities. The prerequisite for the effective using of cost analysis is nothing more than the application of a management system for the entire methodological complex of cost analysis, which is understood as a system that includes: the organization of cost analysis, including the development of an effective motivation system, management of specific processes of cost analysis, management of personality development when performing marketing planning and management of the enterprise. Purpose. The purpose of the article is to justify strategic management decisions when choosing a methodology for managing an effective communication system of an enterprise using functional cost analysis. Results. It is recommended to use the scientific principles of functional cost analysis in order to improve the management of the communications process at the enterprise. In this context, the effective application of value analysis in the activities of organizations operating in the economic conditions of foreign and domestic markets is connected, first of all, with the correct management of the process of using this method based on the understanding of methodical, organizational and analytical FCA. This means that the prerequisite for the effective using of cost analysis is nothing more than the application of a management system for the entire methodological complex of cost analysis, which is understood as a system that includes: the organization of cost analysis, including the development of an effective motivation system, management of specific processes of cost analysis, development management personality when performing marketing planning and enterprise management. Conclusions. The methodology of using the functional-cost analysis for planning and managing the communication activities of the organization and the methodology for calculating the measures proposed in the article are proposed. The essence of the proposed methodology is to use the criteria used in functional-cost analysis to determine efficiency. Analysis of the costs and functionality of marketing solutions should lead to the identification of places where reserves of efficiency improvement are hidden and thus to the identification of additional objects of innovative activity. It is proposed to present the essence of the methodology for calculating the effectiveness of the proposed measures by finding an equation that characterizes the relationship of the resulting characteristic with the factors that determine it, while avoiding all other factors that also affect the resulting characteristic. At the same time, a set of factors is specified as a system of private indicators that affect the resulting characteristic. The significance of the indicators is determined based on the condition that the significance coefficients for the overall assessment of the organizational level coincide with the significance coefficients for the performance characteristic. Based on the above, it can be concluded that the key marketing issues that are solved in the process of managing the effective communication activities of the organization are the justification of the profile and optimal size of the organization, the assessment of the socio-economic efficiency of its creation and development. Reserves for saving resources, which are revealed as a result of conducting FCA, become effective means of improving the management of the production process, creating promising directions for the development of the enterprise in a competitive environment. A promising direction of further research may be the formation of a system of marketing indicators taking into account their interrelationships and hierarchy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12671
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2022. - Вип. 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sychova.pdf282,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.