Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12755
Title: | Аналіз впливу факторів на вибір споживачем програми харчування |
Other Titles: | Analysis of the Influence of Factors on Consumer Choose a Dining Program |
Authors: | Маулана, Ахмад Шіхаб, Мучсін Саггаф Путрі, Рахманіа Ананда Maulana, Achmad Putri, Rahmania Ananda Shihab, Muchsin Saggaf |
Keywords: | рішення про вибір сприйняття споживача імідж бармена та його ставлення програма харчування choice decision consumer perception bartender image and attitude dining program |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Путрі Р. А., Маулана А., Шихаб М. С. Аналіз впливу факторів на вибір споживачем програми харчування (English). Modern Economics. 2022. № 36(2022). С. 108-118. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-16. Putri R. A., Maulana A., Shihab M. S. (2022). Analysis of the influence of factors on consumer choose a Dining Program. Modern Economics, 36(2022), 108-118. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)- |
Abstract: | Розуміння змісту інформаційних послуг має вирішальне значення для подальшого функціонування якісної робочої сили. Перелік необхідних послуг, що надаються учням у закладах освіти, зокрема учням середніх і старших класів, які готові почати роботу, демонструє важливість розуміння змісту інформаційних послуг для них. Особливого значення набуває індивідуальна сприйнятливість щодо вибору продукту у продавця.
Метою дослідження є отримання емпіричних доказів шляхом визначення прямого впливу споживчого сприйняття та іміджу барменів на рішення обрати програму вивчення продуктів харчування та напоїв у Poltekpar Palembang, а також непрямого впливу споживчого сприйняття та іміджу барменів на рішення обрати програму вивчення планування харчування в Poltekpar Palembang через ставлення. У цьому дослідженні була використана вибірка зі 145 майбутніх здобувачів вищої освіти, які зарахувалися на програму вивчення страв Palembang Poltekpar, які були обрані за допомогою техніки цілеспрямованого відбору. На основі методів описового статистичного аналізу та аналізу моделювання структурними рівняннями (SEM) за допомогою програми Analysis of Moment Structure (AMOS) було виявлено значний позитивний вплив на сприйняття споживачів та імідж барменів.
Встановлено, що споживче сприйняття та імідж бармена мають прямий позитивний вплив на рішення про вибір. Сприйняття негативно впливає на процес відбору. Імідж барменів має прямий позитивний вплив на ставлення. Ставлення безпосередньо негативно впливає на рішення про вибір. Змінні сприйняття споживача позитивно впливають на рішення через ставлення як проміжну змінну, а змінна іміджу бармена негативно впливає на рішення через ставлення як проміжну змінну.
Таким чином, пряме ставлення має прямий негативний вплив на рішення про вибір програми Palembang Poltekpar Digest Studies для майбутніх здобувачів вищої освіти. Змінна «сприйняття споживачем» має позитивний вплив на рішення обрати програму вивчення харчування для майбутніх здобувачів вищої освіти, які вступають до програми вивчення страв PalemPoltekpar, а змінна «імідж бармена» має негативний вплив на змінну «ставлення». Individual activity that is directly involved in determining whether to purchase the seller's product. Purpose. This study aims to obtain empirical evidence by determining the direct effect of consumer perceptions and image bartenders on the decision to enroll in the Food & Beverage Service Study Program at Poltekpar Palembang and the indirect effect of consumer perceptions and image bartenders on the decision to enroll in the Dining Planning Study Program at Poltekpar Palembang via attitudes. This study utilized a sample of 145 prospective students who enrolled in the Palembang Poltekpar Dishes Study Program, who were chosen using a technique of purposive sampling. Consumer perceptions and Image Bartenders were found to have a significant positive effect based on descriptive statistical analysis methods and Structural Equation Modeling (SEM) analysis using the Analysis of Moment Structure (AMOS) program. Results. Consumer Perception and Image Bartender have a direct positive effect on the Selection Decision . Perception has a negative impact on the selection process. Directly on attitudes and Image Bartenders have a direct positive effect on the attitudes. Attitudes have a direct negative effect on the Decision to Choose.. Consumer Perception Variables have a positive influence on the Decision to through Attitude as an intervening variable, and the Image Bartender variable has a negative influence on the the decision through Attitude as an intervening variable Conclusions. Direct and attitude have a direct negative impact on the Palembang Poltekpar Digest Studies Program Selection Decision for prospective students. And the Consumer Perception variable has a positive influence on the Decision to Choose a Cuisine Study Program for prospective students who enroll in the PalemPoltekpar Dishes Study Program bang, while the Image Bartender variable has a negative influence with the Attitude variable. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12755 |
Appears in Collections: | Modern Economics. - 2022. - Вип. 36 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.