Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12798
Назва: | Пріоритети провадження освітньої діяльності – розвиток медіаосвіти |
Автори: | Vyshnevska, Olga Вишневська, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | адаптація аналітичне мислення глобалізація загальні компетентності інформаційне середовище логічне мислення медіаосвіта механізми взаємодії освіта дорослих освітнє середовище партнерство соціалізація університетська освіта adaptation analytical thinking globalization general competencies information environment logical thinking media education mechanisms of interaction adult education educational environment partnership socializationuniversity education |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Миколаевський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Вишневська О. М. Пріоритети провадження освітньої діяльності – розвиток медіаосвіти // Матеріали щорічної конференції науково-педагогічних працівників, м. Миколаїв, 20-22 квітня 2022 р. Миколаїв : МНАУ, 2022. C. 4-7. |
Короткий огляд (реферат): | Автором обумовлено необхідність використання кращих практик у сфері медіаосвіти та поширення знань та вмінь з метою розвитку логічних та аналітичних здібностей. Інформаційне середовище здійснює суттєвий вплив на свідомість кожної особистості і потребує набуття відповідних знань та вмінь з метою адаптації до інформаційного простору. Подібні механізми поширення сфери медіаосвіти направлені на підвищення рівня інформаційної грамотності та результативної взаємодії, що підтверджується досвідом США та Канади. Результатом є вміння адекватно використовувати інформацію та критично сприймати інформаційні повідомлення. The author emphasize the need to use best practices in the field of media education and dissemination of knowledge and skills in order to develop logical and analytical skills. It is stipulated that the information environment has a significant impact on the consciousness of each individual and requires the acquisition of relevant knowledge and skills in order to adapt to the information space. Such mechanisms for the dissemination of media education are aimed at increasing the level of information literacy and effective interaction, as evidenced by the experience of the United States and Canada. The result is the ability to adequately use information and critically perceive information messages. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12798 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали щорічної конференції науково-педагогічних працівників - 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-04-22-4-7.pdf | 172,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.