Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12891
Title: Рricing policy and marketing strategies of agrarian enterprises
Other Titles: Цінова політика і маркетингові стратегії аграрних підприємств
Authors: Гончаренко, Ірина Василівна
Honcharenko, Iryna
Keywords: ціна
стратегії ціноутворення
маркетинг
аграрні підприємства
price
pricing strategies
marketing
agrarian enterprises
Issue Date: 2015
Citation: Honcharenko I. Рricing policy and marketing strategies of agrarian enterprises // Вісник аграрної науки Причорномор’я. 2015. Вип. 2 (83). Т. 1. С. 20-24.
Abstract: Стаття присвячена питанням цін і ціноутворення, маркетингових цінових стратегій аграрних підприємств в Україні. Метою даної роботи є визначення умов цінової політики фірм на конкурентних ринках різних типів і обґрунтування заходів цінової політики для аграрних виробників, розглянуто основні моделі ціноутворення на продукцію в аграрній сфері.
The paper deals with price and marketing pricing strategies of agrarian enterprises in Ukraine. The aim of this paper is to determine the conditions of pricing policy of the firms within competitive markets of various types and justification of the price policy measures for agrarian producers considering patterns of supply and demand for products in different areas of competitive conditions.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12891
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2015. - Вип. 2 (83). - Т. 1. - Ч. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончаренко.pdf524,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.