Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Назва: | Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів |
Автори: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batcurovskaya, Ilona |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Бацуровська І. В. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. – Т. 3, № 7. - С. 7-13. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто поняття методології та її основні визначення, окреслено поняття масових відкритих дистанційних курсів, представлено методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів, серед яких діяльнісний, системний, особистісно-орієнтований, компетентнісний та акмеологічний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-3.pdf | 543,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.