Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-04-27T10:15:20Z-
dc.date.available2023-04-27T10:15:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. – Т. 3, № 7. - С. 7-13.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303-
dc.description.abstractВ статті розглянуто поняття методології та її основні визначення, окреслено поняття масових відкритих дистанційних курсів, представлено методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів, серед яких діяльнісний, системний, особистісно-орієнтований, компетентнісний та акмеологічний.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМетодологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-3.pdf543,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.