Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batcurovskaya, Ilona | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T10:15:20Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T10:15:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. – Т. 3, № 7. - С. 7-13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто поняття методології та її основні визначення, окреслено поняття масових відкритих дистанційних курсів, представлено методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів, серед яких діяльнісний, системний, особистісно-орієнтований, компетентнісний та акмеологічний. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-3.pdf | 543,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.