Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Назва: Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. – Т. 3, № 7. - С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто поняття методології та її основні визначення, окреслено поняття масових відкритих дистанційних курсів, представлено методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів, серед яких діяльнісний, системний, особистісно-орієнтований, компетентнісний та акмеологічний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-3.pdf543,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.