Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бацуровська, Ілона Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Batcurovskaya, Ilona | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-27T10:33:11Z | - |
dc.date.available | 2023-04-27T10:33:11Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів // Освітологічний дискурс. - 2016. – № 3 (15). - С. 108-120. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304 | - |
dc.description.abstract | В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістськогопідходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | масові відкриті дистанційні курси | uk_UA |
dc.subject | біхевіористський підхід | uk_UA |
dc.subject | конективістський підхід | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів | uk_UA |
dc.title | Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-4.pdf | 502,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.