Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБацуровська, Ілона Вікторівна-
dc.contributor.authorBatcurovskaya, Ilona-
dc.date.accessioned2023-04-27T10:33:11Z-
dc.date.available2023-04-27T10:33:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів // Освітологічний дискурс. - 2016. – № 3 (15). - С. 108-120.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304-
dc.description.abstractВ статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістськогопідходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмасові відкриті дистанційні курсиuk_UA
dc.subjectбіхевіористський підхідuk_UA
dc.subjectконективістський підхідuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпереваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсівuk_UA
dc.titleПедагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-4.pdf502,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.